23/12-09

-TJENAREEH! ;D

och förlååt! :(
Har inte haft tid att skriva..
Men nu jävlar ska jag skriva ;) haha :D

Lov nu jue! :D fett gött!!!! <3

Lovets början var väll inte så bra? :/

Fredag: Avslutning, och sen hem fixxa sig och sen bio! :d
Såg 2012, Fett best! :F
Fast Piloten(Sasha, Johann Urb Irl ;D <3) dog :'( haha han va as snygg? :o (a) :$
Haha han hade värsta gullig dialekt! :d :$ <3
Kan se om jag hittar en bild på han! '
YAY hitta en! ;D
Vadå inte snygg?? :o <3

Lördag: Vaknade, Sjuk! :( Åkte hem ;d och kollade tv! (: va typ as många filmer t.ex Grinchen, Shrek, shrekligt god jul:S och happy feet.
Nördade lite,  och kollade på dom!
orkade ändå inte gö ngt O_O
sen käkade jag mat ((:
Sen "sova", Vaknade typ HELA tiden av att jag va törstig :S

Söndag: Åkte hem till charlie och Cajsa! <3
Fortfarande sjuk ! :/
vi spelade kort och sånt ((:

Måndag: Vakna ;d åka hem.
sova ! :d

Tisdag: Städa mitt rum, Sen Liseberg, med Biaatchees! <3 ;D
kul! men kallt ^^ ((:
Sen va vi ute  :D
As mkt snö! <3 ((:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Men iaf, pallar inte skriva mer :O puss hejdå! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0